3 - 5 Decembrie 2008 - Asociaţia Studenţilor din Domeniul Marketing organizeaza ZILELE MARKETERULUI
Zilele Marketerului reprezintă un eveniment organizat de asdMARK, prin care se doreşte promovarea excelenţei în Marketing. Perioada desfăşurării este 3-5 Decembrie 2008, fiind prima ediţie a unui eveniment multianual adresat celor care vor să descopere ce înseamnă această specializare şi ce posibilităţi de carieră oferă.
Scopul nostru este de a aduce studenţii mai aproape de realităţile pe care le presupune marketingul. Mai exact, vom aduce oameni din marketing, care fac marketing, să discute despre marketing cu voi, studenţii Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor. Astfel, vă veţi familiariza cu ceea ce înseamnă să lucrezi în acest domeniu pentru o companie multinaţională, locală sau în interiorul propriei afaceri.
Ideea evenimentului a apărut în momentul în care am conştientizat că ne lipsea ceva, acel ceva prin care să facem cunoscut Marketingul. Şi cum altfel poate fi mai potrivit dacă nu să-l sărbătorim în fiecare an? La cât de mult ne ajută în fiecare zi, merită să facem şi noi asta pentru el.
În cele 3 zile de activităţi ne adresăm tuturor studenţilor de anul I, precum şi celor din anii II şi III ai specializării Marketing. Dorim ca Zilele Marketerului să devină un eveniment multianual de referinţă. Nu vrem să se piardă tradiţia, deoarece ştim care este efectul ei asupra unui brand. De asemenea, nu ne aşteptăm la o prezenţă în masă la acţiunile desfăşurate de noi, ci căutăm oameni buni şi cu potenţial. Ne propunem să reducem acea diferenţă uriaşă dintre teorie şi practică. Promovăm excelenţa în domeniul care ne-a adoptat, dorind să-i oferim cei mai buni oameni, acei profesionişti fără de care Marketingul nu ar mai fi acelaşi.Dorim să oferim studenţilor din anul I informaţiile necesare despre specializarea Marketing în aşa fel încât să poată opta pentru aceasta fără nici un regret.
Vrem să evidenţiem avantajele concurenţiale după terminarea studiilor şi să punem în lumină frumuseţea marketingului. Considerăm că o mică mostră este îndeajuns pentru ca magia marketingului să-şi facă efectul. De asemenea, evenimentul poate fi o bună ocazie pentru a socializa cu studenţii din anii II şi III de la Marketing şi a cunoaşte într-un mod inedit profesorii.
Totodată, studenţii din anii II şi III vor descoperi tainele din joburile specifice marketingului, vor afla detalii despre ceea ce se face în marketing cu adevărat. Şi cum altfel, dacă nu direct de la specialişti în marketing?
sursa www.zilelemarketerului.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu