tre' sa-mi schimb telefonul

Deci...e musai. Batranelul care ma acompaniaza acum si cu care e responsabil cu convorbirile in si de pe reteaua Portocalie are vreo 4 ani. E vorba de un Nokia 3110c, adica asta (bine, poza asta arata un telefon nou, ca doar nu era sa pun pe net poza cu telefonul meu, sa-l fac de ras):










In ciuda faptului ca functioneaza binisor (inca), e cam jerpelit. De pe tasta 5 aproape ca a disparut vopseaua, lateralele si partea din spate nu mai au chestia aia care-i dadeau aspect satinat, plasticul de deasupra ecranului e crapat (n-am habar cum am reusit). Bateria da si ea semne de oboseala, nu mai tine ca la inceput.

Buuuuun. Astea fiind zise, iaca ce vrea persoana mea fizica care este: un Nokia C3. Adica individu' asta, si musai pe gri, adicatelea fix ca-n poza:











Asadar, spor la economisire imi doresc :-)

Niciun comentariu: