strike 2

Alta mostra de jurnalism indoielnic:




















Sursa: BZI

Pai ce fel de accident pe europeana e asta, daca el s-a produs intre o masina si un utilaj aflat pe camp? Logica unora ma depaseste.

Plus ca mi se pare stupid cand se precizeaza marca masinii implicate. "Soferul unui Mercedes a facut...", "Impact intre un Logan [asta e Logan, da? nu Dacia] si un Opel [nu Astra, nu Insignia]...", etc. Pai cand au loc accidente cu tiruri nu prea auzi sau vezi stiri de genul "Un autotren Volvo a facut ferfenita ...", "O betoniera Mercedes s-a rasturnat ..." s.a.m.d. Eu zic ca asta e discriminare pe baza de gabarit.

Oricum, ce vrei tu, ca jurnalist, sa-mi comunici prin faptul ca precizezi marca aia? Ca asta care au BMW sau Merc sunt soferi prosti? In ciuda faptului ca exista cel putin un studiu care arata ca cei care conduc marcile astea 2 sunt mai agresivi si, as zice eu, mai predispusi la accidente din cauza asta, nu cred ca unul care conduce pe europeana un harb de Kadett (Opel, da?) n-ar fi si el predispus la un accident. Sau prin oras, de ce nu? Nu-l tin franele, ca a luat ITP-ul dand o spaga.

Si tot in legatura cu marcile de masini: eram asta vara la mare, in fata hotelului. O tipa cu barbat-su coboara din masina (irelevant, dar era o Toyota Avensis). Ea ii zice lui, cu un accent de ... ce-o fi fost, numai de Moldova sau Ardeal nu:

Da, draga, masina mai intr-o parte, ca poate vrea sa iasa asta cu Dacia. [referindu-se la un Logan]

Evident ca tot restul sejurului numai cu accentul ala si numai asa ne-am referit la masina noastra.

Niciun comentariu: