lipsa mare, monser!

Cata lipsa de inspiratie! La mine, adica. As fi vrut sa pot scrie ceva cat de cat interesant, dar deocamdata ... e cam sec putul gandirii. Si la urma urmei, despre ce sa scriu? Despre Sergiu Nicolaescu? Au scris altii. Despre politica? Nu ma pricep, si, oricum, scriu altii. Despre fotbal? Nu ma pasioneaza. Despre vreme...nu, despre Nichita (primarele, nu poetul)...n-as prea vrea, desi tentatia e mare... Asa ca...sa dam drumul la niste chestii aleatorii.

De la fereastra mea vad 2 pisici care merg prin zapada, una in spatele celeilalte. Iaca inca una, mai sovaitoare, care urmeaza acelasi traseu. Dragut.

Imi place momentul zilei in care inchid pravalia si plec spre casa la fetele mele (sotioara si fetita). De fiecare data, mai ales ca mai e si iarna si e zapada, ma trezesc fredonand "Driving home for Christmas" de Chris Rea.

Ninge. Personal, ma bucur ca ninge. Asta inseamna ca o sa fie apa in sol si in fantana. 

Anul asta am planuri mari pentru gospodarie. Cat o sa reusesc sa le duc la indeplinire, asta e partea a doua. Dar planurile sunt. 

Oare ce fac anemonele mele sub zapada? Or fi inghetat? Sunt curios daca o sa incolteasca ghioceii si brandusele plantate asta toamna. Si daca s-o fi prins marul si visinul. Sper sa nu fi degerat trandafirii.

...mare lipsa de inspiratie, monser! 

Oare ce face fiica-mea? 

Niciun comentariu: