in curand

Tinand cont ca in curand o sa vina zilele mai calde, de primavara, cand o sa am iarasi de lucru prin curte, am decis ca saptamana viitoare demarez epopeea rasadurilor de rosii. Mi-am pastrat asta-toamna cateva seminte de rosioare cherry, cateva de rosii inima de bou(le), si cateva din niste rosii (sic!) galbene, pe care intentionez sa le pun in paharele de plastic, in speranta ca voi obtine niste plantute viabile pe care sa le plantez ceva mai incolo pe unde oi mai gasi loc. In curte, adica.

In plan mai sunt si niste exemplare de goji si de aronia, un prun japonez, inca un cais, sa mut capsunile si sa le plantez ceva mai sus de nivelul solului (cum am vazut intr-o emisiune de-a lui Jamie Oliver), si sa seman si vreo 2 seminte de bostan de-ala pentru placinta (squash), poate se leaga ceva.

PS: Zilele trecute am gasit primul bobocel de ghiocel

Niciun comentariu: