cum miroase otetul?

Bai, deci m-a pocnit ieri o alergie la ceva din aer (polen, praf...whatever) incat am stranutat aproape incontinuu timp de vreo jumatate de ora de mi-am busit si gatul de la minunata activitate.

Cand am intrat in casa mi-am dat seama ca nu simt niciun fel de miros. M-a dat sotioara cu ceva alifie de brad pe gat, ea zicea ca mirosea foarte tare, eu nu simteam nimic. Panicat, m-am dus in camara si am dat cep sticlei de otet, duca care mi-am bagat nasul cat am putut de adanc in ea si am inhalat puternic. O data, de doua ori... In mod normal, reactia ar fi trebuit sa fie nasoala, dar in cazul meu...nimic. Cred ca si aerul cel mai pur ar fi avut un miros mai puternic decat ce nu simteam eu. Si nici gustul nu prea functiona.

A durat vreo ora pana sa incep sa simt, vag, mirosul ala intepator de otet si sa pot inghiti ceva. Asa ma durea gatul, ca nici sa vorbesc nu-mi venea, daramite sa mai mananc/beau ceva. Bonus, ma umflasem nitel si la fata si ma scarpinam de ziceam ca o sa mi se duca vreo cateva randuri de piele.

Nu mai mentionez mucii, ca parca aveam robinet. In fine, m-a doftoricit sotioara cum a putut ea mai bine (bebelina era si ea pe langa mine cu "E amarat tati, saracu' tati!") si, intr-un final, mi-am mai revenit.

Azi sunt ceva mai bine. Inca ma mai ustura gatul si-mi curge nasul, dar, fata de ieri, e boierie. Mi-am luat Aerius, sper sa functioneze.

Niciun comentariu: