apa curenta - tot mai aproape

A fost zi mare sambata :-)

De fapt, mai mult lunga decat mare. In asteptarea omului care mi-a facut conexiunea dintre teava pe care, in prezent, circula apa dinspre fantana spre casa, si teava pe care va curge (cat de curand, sper eu) apa care costa bani, de la ApaVital, am decofrat caminul apometrului. Am stat apoi si am curatat scandurile de betonul lipit de ele, am scos si cuiele, apoi am stivuit scandurile respective.

Pentru ca mai aveam timp, am facut si masina ceva mai curata, cu o spalare si o aspirare in interior.

Pe la 12 si ceva a venit omul, in cca 20 de minute (in care au intrat si ceva palavrageala si 2 pahare de bere rece) era gata. Ei, dupa asta a inceput distractia: umplerea santului cu pamantul care fusese scos din el. Mi-a luat vreo 6 ore sa pun inapoi cei cca 6 metri cubi de pamant: bagam cate 20-30 cm de pamant, apoi batuceam cu maiul. Cand s-a intunecat afara eram si eu gata. Si cu pamantul, si eu, fizic.

Cu chiu cu vai m-am tarait la dus, ma dureau toate, din varful degetelor de la picioare pana in virful celor de la maini. Dar macar curtea a inceput sa arate din nou a curte. Dupa ce mai imprastii si mormanul care a rezultat de la groapa caminului, apoi pun inapoi pietrisul care a fost ferit de pe locul de parcare, si mai mut si mormanul de balast ramas de la fabricarea betonului (asta o sa ajunga undeva prin spatele casei, o sa-l folosesc la anul cand o sa torn placa magaziei), chiar ca o sa imi recapat curtea.

In plan, dupa asta, ar fi sa seman din nou ceva iarba, poate in combinatie cu niste trifoi, desi asta nu-i deloc batuta in cuie.

Niciun comentariu: