sa Burgerim cu Star Wars

Multumita bunicilor, carora le suntem foarte recunoscatori ca si-au facut mila de noi si ne-au tinut fetita la ei timp de vreo 4 ore, am reusit si noi, in penultima zi a lui 2015, sa mergem la Star Wars.

Filmul a fost bunut, dupa parerea amandurora. S-a lasat mult loc pentru o droaie de episoade ulterioare. Kylo Ren (sau Ben, cum l-au botezat ai lui) mai are de invatat, la fel si Rey. Speram doar, tinand cont ca acum Star Wars e in curtea celor de la Disney, sa nu ne pomenim in episodul 8 cu o Rey roz, manuind cu delicatete vreo bagheta magica cu fundite (in loc de light saber), in timp ce calareste, suava ca o adiere de primavara, pe vreun unicorn care baseste curcubeie si stranuta stelute si fluturasi.

Inainte de film am vrut sa ne potolim foamea. Spre deosebire de alte dati, cand alegeam sa cotizam in buzunarul colonelului Sanders, am ales sa dam o sansa unui loc nou (pentru noi, ca nu mai fuseseram de mult pe la Iulius Mall), mai exact Burgerim. Pui nu mai aveau, asa ca am ales amandoi burgerii de vita: sotioara si-a luat unul cu vita simpla si unul cu vita condimentata, iar eu, dus de val, 2 cu vita condimentata (desi voiam ca unul sa fie cu vita afumata). Am ales meniu, ca veneau si cu ceva cartofi prajiti si suc. Sincer, n-am fost deloc dezamagiti. Burgerii ne-au depasit asteptarile: gustosi, carnea zemoasa, suficient de picanti, iar cartofii nu au fost din cei pai, cum ne asteptam, ci sub forma de rondele. Am decretat amandoi ca vom reveni la Burgerim, pentru ca, dupa burgerii pe care ii mai confectionam noi acasa cand avem timp, sunt, pe departe, cei mai buni pe care i-am mancat in afara bucatariei noastre.

Asadar, thumbs up si pentru Star Wars, si pentru Burgerim!

LE: O sa las asta aici, pentru posteritate :-)

Niciun comentariu: