oare cati l-au votat pe Iohannis?

Ma numar printre cei dezamagiti de coloana vertebrala flasca a presedintelui si de reactia lui vis-a-vis de faza asta cu ANAF-ul si antenele lui Voiculescu.

Sunt printre cei care i-au acordat votul lui Iohannis in 2014, cu speranta ca o sa fie, in sfarsit, ceva mai bine.

Problema e urmatoarea: eu i-am acordat votul meu ca sa ma asigur ca nu iese Ponta. Deci am votat impotriva lui Ponta, practic. Nu stiam cum e sasul ca om politic, dar, ca de obicei in ultimii ani, de cand am si eu dreptul sa votez, incerc sa aleg (ca majoritatea), raul care mi se pare mai mic. Deci nu am venit cu prea mari asteptari de acasa. Dar mai sunt si cei care l-au sustinut de la inceput, care i-au urmarit, probabil, cariera politica, ascensiunea de la prof de fizica la primar si apoi la domn' presedinte. Cred ca pentru ei socul e mult mai mare, iar dezamagirea pe masura.

Sincer... imi pare rau. Nu cred ca as fi vrut sa iasa Ponta presedinte atunci, dar tot imi pare rau, pentru ca Iohannis nu isi respecta niciuna din promisiunile facute in 2014. Vorba reclamei, "n-ai cu cine, niste politicieni!"

Poza e luata de aici.

Niciun comentariu: