DiMi

DiMi este noul membru al familiei. I-am dat acest nume inspirati de robotelul insarcinat cu curatenia din filmul de animatie WALL-E.

DiMi e un Xiaomi Mi super simpatic, harnic, destul de silentios, care s-a integrat bine in casa noastra. Pixel inca nu s-a imprietenit cu el, dar, cu timpul, ori o sa il calareasca asa cum am vazut ca fac alte pisici, ori o sa invete sa-l ignore.

Cam cu asta s-a ocupat ieri pe la pranz, conform programului stabilit in aplicatia dedicata. Nu-i rau :-) Punctul galben, daca am inteles eu bine, e un loc unde a intampinat dificultati la deplasare. Banuiesc ca e un colt de covor, am remarcat ca se cam lupta sa incalece colturile unor covoare, dar pana la urma reuseste, dupa cum se poate vedea si in poza. Bulina verde cu fulger e statia de incarcare.

Niciun comentariu: