KWI vs VVD in turul 2

Dupa cate se pare, asa o sa fie. Cu un scor de (la ora la care scriu postarea asta) 37,79% vs 22,32%, ficusul inimilor noastre si dancila satului se vor infrunta pe 24 noiembrie. Boiar Barnovschi (cum ii zic cei de la Letopiset) a picat, lamentabil as spune eu (cu cca 15%), in mare parte datorita (zic cei mai priceputi decat mine in chestiuni de genul asta) inversunarii de a nu baga USR-ul la guvernare si de a nu iesi in fata alegatorilor cu ceva palpabil (un discurs frumos impachetat, o dezbatere, ceva - cu chiu cu vai a participat la dezbaterea aia de la Europa FM).

Aaaaaaniway, in 2014 votul meu a fost unul anti-Ponta. M-am bucurat totusi cand a iesit "neamtul" si chiar am sperat ca va fi un presedinte bun. Vax albina! Nu m-a convins in astia 5 ani. Cireasa de pe tort a fost cand a decis sa mai dea o sansa PSD-ului, permitandu-i VVD sa ajunga in fruntea guvernului, manevrata din umbra de Livache. A cam fost ca un pumn in plex, si a fost momentul in care am decis ca ficusul/dulapul/dl. "ghinion" nu va primi votul meu la urmatoarele alegeri. Nu i l-am dat ieri, pe 10 noiembrie, la primul tur de scrutin. Desi am cochetat mult cu Pale, am decis sa votez cu Barna, in ciuda faptului ca nu m-am identificat foarte mult cu ce ar fi vrut el sa reprezinte. Pentru cateva secunde, cat a durat sa decid (in cabina) si sa pun stampila in casuta lui, a fost si eu un tefelist.

Asadar, ma vad acum ma vad pus intr-o situatie destul de naspa pe 24: sa-l votez pe Klaus sau sa-mi anulez votul. De VV nu vreau sa aud, KWI nu ma reprezinta, il consider un presedinte slab, delasator, detasat total de popor si de ceea ce ar trebui sa reprezinte el pentru Romania (detalii aici).

Decisions, decisions...

LE (12 nov. 2019): In urma deciziei lui klausica de a nu avea o dezbatere cu Veorica, balanta inclina din ce in ce mai mult catre anularea votului. Din punctul meu de vedere, mister (inca) prezident nu avea voie sa faca asa ceva. Sunt de parere ca o sa piarda atat o parte dintre sustinatorii politici, cat si o parte dintre votanti. Nu neaparat ca vor merge sa o voteze pe Veo, ci pur si simplu nu vor mai merge la vot. Un fost coleg de camera din facultate avea o vorba: "Ce fucker prost!"

LLE (19 nov. 2019): Sper din tot sufletul sa nu iasa Veo. Am decis: pe 24 o sa votez tot cu raul care mi se pare mai mic (nasoala treaba), pentru ca gandul ca Vasilica vine cu o armata de odiosi (precum Badalau, Teodorovici, Bacalbasa, Olguta Vasilescu, Carmen Dan, Oprisan, Stanescu, Radulescu, Serban Nicolae, Nicolicea, Stefanescu, Buzatu etc.) imi incretesc carnea pe mine. Deci nu numai ca voi merge la vot, ci voi vota impotriva PSD, din nou. Inca mai sper ca fiica-mea o sa creasca intr-o tara civilizata, democratica, cu un nivel de trai decent. Am dubii serioase ca urmasii lui Ilici ar fi in stare sa asigure asta.

Sursa harta: Hotnews

Niciun comentariu: