stare de urgenta, ziua 3

Azi m-au rugat ai mei sa vad daca, printr-o minune, mai gasesc drojdie prin vreun magazin. Am luat la pas toate magazinele mai mari si mai mici din zona unde am biroul. Nimic. Nici macar o granula. Zilele trecute auzisem ca in Bucuresti nu se mai gasea. Aparent a venit si randul Iasiului, si probabil e generalizata treaba la nivel national.

Din fericire am maiaua. Mama zicea ca o sa-si faca si ea daca nu gasesc drojdie. Oricum, se poate face paine si fara drojdie, din aluat nedospit. Ies turte sau lipii grozave. Si mai stiu ca exista retete de paine chiar si cu bicarbonat sau praf de copt. Am vazut intr-o emisiune cu Paul Hollywood o reteta. Pentru cine nu "le are" cu engleza, reteta de aici e similara, in limba romana, si a fost postata recent, pe 15 martie. Asta e ceva mai veche. Ambele par foarte faine, asadar, daca se vrea, se poate :-)



PS: Asa a fost rasaritul astazi :-)

Niciun comentariu: