primavara

In sfarsit, vine primavara.

Infloresc diverse si pe la noi prin curte (deocamdata avem toporasi, zambile si narcise), mugurii stau sa pocneasca, rasadurile de rosii, ardei, conopida, broccoli, busuioc, flori, etc. se prezinta bine, chef de munca am, treaba e buna. Timp nu prea gasesc, dar asa, printre picaturi, mai reusesc sa fac cate ceva.











Am semanat salata, morcovi, ridichi, am plantat bob (pentru exemplificare: 1 si 2), fasole si ceapa. Urmeaza niscaiva marar si sfecla rosie.

Am pus in pamant niste rizomi de dalii, de crini nemtesti (asa-i stiu eu de la bunici, desi se pare ca, de fapt, s-ar numi crin de toamna), cateva tufe de narcise importate de la tata, niste trandafiri din aceeasi sursa, un prun si cateva tufe de caprifoi de la tata socru.

Astept cu interes sa vad ce face Paulownia cumparata si plantata asta toamna. Inca nu da niciun semn de viata, dar mai am rabdare.

Imi place ca zilele-s mai lungi, e mai multa lumina, teoretic ar mai fi timp pentru una-alta.

Niciun comentariu: