broccoli si conopida gratinate

In distributie:
  • broccoli mov
  • conopida Romanesco
  • broccoli
  • morcovi (Lunar White, Purple Haze si Purple Dragon)
  • patrunjel proaspat
  • smantana, lapte, unt
  • branza Cheddar
  • ceapa
  • faina de grau
  • pesmet
  • sare, piper





















Le-am fiert separat. Am calit ceapa taiata marunt in untul topit, apoi am continuat cu prepararea clasica a sosului bechamel adaugand faina, smantana si lapte. Am aranjat frumos legumele intr-un vad de sticla uns cu unt si tapetat cu pesmet...




















...am turnat sosul peste aranjament, am ras Cheddar din belsug, am presarat putin patrunjel tocat marunt si am bagat la cuptor. Dupa vreo 50 de minute aveam asta:




















A fost foarte bun :-)
PS: ceapa, patrunjelul, morcovii, conopida si broccoli-ul au fost toate din gradina proprie ;-)

Niciun comentariu: