Celestron UpCloseG2 8x21

Profitand de revolutia preturilor de la eMAG, am cumparat o jucarie si un binoclu pentru fetita noastra. S-a aratat foarte interesata de SkyMaster-ul meu, dar e mult prea mare pentru ea, asa ca, fiind oricum hotarat sa-i cumpar, la un moment dat, un binoclu care sa fie al ei, am si facut-o.

Azi am primit coletul prin curier. Jucaria e o treaba gen puzzle, se cheama Clubul lui Mickey Mouse - Cursa contra cronometru. Ai o masinuta facuta bucati, care trebuie puse laolalta intr-un timp destul de scurt. La expirarea timpului, daca nu ai terminat, masinuta "explodeaza". O sa o testam diseara acasa.

Binoclul e un Celestron UpCloseG2 8x21. Cutia in care a venit era destul de mare, asa ca a fost o surpriza sa gasesc inauntru o alta cutiuta care abia ocupa 50% din ambalaj. Ei, in cutiuta aia se gasea binoclul. L-am scos din husa (care e chiar draguta, pare destul de bine inchegata), si, sincer, m-am minunat cat e de mic atunci cand e pliat.




















E totusi destul de greu (conform specificatiilor, are 227 de grame). Corpul e din aluminiu, pare destul de robust. L-am reglat (ocularul din dreapta e cel de unde se regleaza in functie de dioptriile fiecaruia), si am fost placut impresionat de cum se vede prin el. Fiind atat de mic, o sa-l poata folosi si sotioara. Sincer, il vad ca un binoclu care poate sta lejer intr-un colt de geanta sau in portiera masinii, la indemana in caz de nevoie.




















Per total, in urma scurtei inspectii (o sa-l supun la teste ceva mai serioase cu prima ocazie, inclusiv in conditii de low-light), mi-a lasat impresia unui produs bine construit, care te poate insoti vreme indelungata si in varii imprejurari daca ai grija de el.

Daca e sa ma iau dupa specificatiile de de pe site-ul Celestron, diferentele fata de versiunea anterioara nu sunt atat de mari (desi, din punct de vedere estetic, imi placea mai mult portocaliul ala, il mai scotea din anonimat):
  • campul vizual e cu 0.4° mai mare (7,4° - cel nou vs 7° - cel vechi) - din care decurge si urmatoarea diferenta;
  • camp vizual la 1000m de 129m vs 122m;
  • near focus de 3m vs 2,13m;
  • greutatea e un pic mai mare (227g vs 198,45g);
Asadar, pe mititelul asta il recomand cu caldura. La pretul asta (59,99 RON) merita cu brio!

Niciun comentariu: