bricolaj de toamna si nu numai

Weekend-ul trecut am profitat de faptul ca anul asta am fost ceva mai harnic si am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna inainte de 1 noiembrie.

Doua dintre cauciucurile de vara, Conti-urile mai exact, care erau foarte uzate, impreuna cu doua Kormoran-uri mai vechi, au devenit jardiniere pentru ceva clopotei, panselute si lalele. M-am inspirat de aici.

O remarca: Kormoran-urile sunt extraordinar de tari, si n-am reusit sa le intorc pe dos (au ramas in stadiul de la pasul 3 din link-ul de mai sus). Am reusit in schimb sa-mi dau nitel peste cap degetul mare de la mana dreapta. Durerea a fost cu atat mai mare cu cat, fiind fiica-mea prin preajma, nu am putut sa zic decat "au-au". Toata lumea stie ca injuraturile ajuta la ameliorarea durerii (se facuse parca si un studiu pe chestia asta). Pe de alta parte, Conti-urile sunt sensibil mai subtiri, si, cu un pic de efort, le-am intors pe dos.

Apoi, aproape tot restul zilei l-am petrecut cu vopsitul anvelopelor (intai un strat de grund gri, si abia apoi unul de vopsea). M-au ajutat si fetele mele :-) Dupa ce s-au uscat rezonabil de bine, le-am umplut cu pamant iar ele au plantat bulbii de clopotei si lalele si au semanat semintele de panselute.
















Am mai semanat si un pic de iarba pe sub copaci, am mai vopsit cateva chestii prin curte si cam asta a fost weekendul.

Saptamana asta am de finalizat vopsirea usii de la intrare. Am inceput treaba (un strat de grund si unul de vopsea), dar nu mi-au ajuns spray-urile, asa ca trebuie sa mai cumpar. Un sfert de usa a ramas roscovan de la grund, restul e un maro foarte fain. O sa pun o poza si cu spray-ul folosit.

LE: Asa arata usa, in doua tonuri de culoare...



...iar asta e vopseaua:

Niciun comentariu: