din nou La Poalele Codrului

Duminica, in prima zi de noiembrie, am avut o tentativa de partida de pescuit la balta Ciurea.

Zic tentativa pentru ca n-am prins nimic, in ciuda multitudinii de momeli si nade cu care ne-am inarmat eu si fratele meu. Partea buna a fost ca am fost singuri pe toata balta si ca a fost vreme buna. Partea proasta a fost cea mentionata mai sus: n-am prins nimic. Noi suspectam ca proprietarul trasese pestele din balta, dar a "omis" sa ne spuna. Ciudat totusi ca nici macar la undita n-a miscat nimic, si ma cam indoiesc ca au golit 100% balta. In fine, macar am avut parte de liniste, de vreme buna si de companie placuta.

Tariful a fost de 30 RON, in caz ca intreaba cineva. A venit paznicul, i-am platit si ne-a dat bon fiscal. Ne-a spus si ca au bagat vreo 500 de kile de caras in balta, din care n-am vazut nimic. Nada. Zero barat. Totusi, o sa mai incerc, dar la anul, prin primavara. Balta e faina si, tinand cont ca am prins peste aici acum 3 ani, nu ma las asa usor :-)

Am niste poze, totusi. Le las aici.




Niciun comentariu: