Maramu' de toamna

Pe sfarsit de septembrie, profitand de o codita de concediu mutat ba in august, ba in octombrie, care a sfarsit prin a fi luat la inceput de toamna, am facut o excursie in Maramures. Doar noi 3, ca 3 porumbei.

Si-am prins vreme buna, si, in ciuda drumului lung din prima zi (vreo 10 ore), ne-am simtit foarte bine. Si-au fost si branduse, multe multe branduse. Si Cimitirul Vesel de la Sapanta, si biserica de lemn de la Sapanta-Peri (recomandata de patronul de la Camves Inn, unde am ramas prima seara), si memorialul de la Sighet (dupa care ne-am infruptat din bunatatile servite de un tanar simpatic din food-truck-ul lui cu hamburgeri, hot-dogs si coaste cu cartofi wedges), si pensiunea Maria din Rohia, unde m-am bucurat din suflet de horinca lui nenea Iovu si de ciupercutele din spatele casei, care mi-au adus aminte de copilarie, cand umblam cu frate-meu pe dealurile de la bunici, si vizita la manastirea Rohia, si-a mai fost si salina de la Targu Ocna (chiar daca n-am prins decat vreo 45 de minute, la sfarsit de program - dar vom reveni), si troita de la biserica de langa penitenciarul unde si-a facut o parte din "studii", printre altii, Valeriu Gafencu.

Si-au mai fost si multi de 6 la bord, la ceas de seara :-)

Tare fain a fost. O sa mai repetam experienta, poate un pic mai pe indelete.











Niciun comentariu: