#winteriscoming 2

Conform principiului ca vara trebuie sa-ti faci sanie si iarna car, la sfarsitul lui august am luat prima pereche de anvelope de iarna. Azi mi-a adus curierul cea de-a doua pereche, astfel incat la inceputul lui noiembrie pot incalta masina cu cioacele de iarna. Partea tare e ca le-am luat cu 6 lei mai ieftin (bucata) acum. Ma asteptam sa fie ceva mai scumpe, tinand cont ca incepe sezonul rece.

Misto articolele mentionate de Groparu' la sfarsitul postarii, chiar am gasit acolo niste chestii de care trebuie sa ma ocup. Printre ele se regasesc lanturile de zapada si niste soricei de plastic mai grosi (o sa iau din Leroy, probabil, au o groaza de sortimente, deci e de unde alege). Faza asta cu soriceii chiar am testat-o iarna trecuta, si, surprinzator, a functionat. In rest, in general cam am prin masina ce e mentionat in articolele respective.

Niciun comentariu: