la mall

Am fost acum vreo 2 saptamani pe la Botosani cu sotioara. Eu pe post de sofer, ea cu treaba. Cat isi rezolva ea treaba, eu am purces spre o locatie unde sa nu ma plictisesc de tot, cu gandul sa beau o cafea (eram treaz de la 5:30), sa mananc ceva si sa termin de citit, in sfarsit, Viata lui Pi.

Fiind aproape de locatia unde avea treaba sotioara, am mers la (c)Uvertura Mall. La ora aia (9AM) nu era deschis decat Carrefour-ul, deci am stat undeva pe la parter, pe o bancuta, asteptand sa se faca ora 10, ora oficiala de deschidere a celorlalte magazine, implicit a celor cu papa si COFFEEEEEEEEE.

A trecut ora de asteptare...greu, greu de tot! Am terminat de citit cartea si m-am dus la masina sa o iau pe cea de-a doua. Nu mai stiu cum se cheama, e ceva de genul "zi-mi cum esti ca sofer ca sa-ti zic cum esti ca persoana".

Vazand ca s-au pus in miscare scarile rulante, am zis sa ma folosesc de ele ca sa ajung la food court-ul lor. Si, incet-incet, am ajuns la ultimul etaj, cu speranta ca imi va fi greu sa aleg ceva de mancare si ca voi gasi o cafea decenta.

Deci...etajul cu food court-ul e un spatiu imens, cu nici mai mult, nici mai putin de 4 (da, patru!) variante de papa: o clatitarie, un Ospatul Zeilor, ceva chinezesc si un fast-food numit Spartan. In rest, mult spatiu nefolosit, irosit aiurea.

Cum clatitele nu prea imi faceau cu ochiul, tochitura sau ciorba nu voiam, iar mancarea chinezeasca mi s-a parut cam scumpa (15-17 RON/100g ceva chestie cu carne), am preferat sa iau un gyros cu carne de miel-vita-pui de la Spartan. 12,5 RON, plus o doza mica de energizant, ca n-aveau cafea.

Mi-am luat mancarea si bautura, m-am ales o masa undeva langa un geam, cu vedere la strada principala, si m-am pus pe bobinat si citit. Well...chiar a fost un gyros decent. Carnea buna, sosul bun, a mers uns. Am apucat sa citesc si cateva pagini pana m-a sunat sotioara.

A fost nasol ca s-au apucat unii de pe etaj sa dea drumul la ceva muzica, asta in conditiile in care deja exista muzica de la DJ-ul mall-ului. Deci erau niste tonalitati care se suprapuneau, incercand sa se acopere unele pe altele. Crunt!

Anyway, daca mai ajung pe-acolo, cred ca tot la Spartan o sa mananc. Chiar recomand!

Niciun comentariu: