de post - the munchies

Cand te apuca cheful de rontait (pe englezeste "having the munchies"), incepi sa cauti prin casa sa vezi ce s-ar califica pentru o asemenea sesiune. Eu am gasit o jumatate de bagheta cumparata vinerea trecuta din Kaufland. Pe vremea aia era proaspata si imi cam dadea ghes sa o rontai asa, dar o luasem chiar cu gandul sa o las sa se mai intareasca nitel ca sa fac niste bruschetti. Am tot amanat momentul si iata-ma pus in fata faptului implinit: o jumatate disparuse deja. Se cereau luate niste masuri in privinta asta.

Asadar, am procedat in felul urmator:
- am pus niste hartie de copt in tava pentru cuptor
- am dat drumul la cuptor sa se incalzeasca
- am taiat jumatatea de bagheta in felii de cca 5 mm grosime (noroc ca am cutit bun, cumparat din Selgros)
- am pus feliutele in tava, si le-am stropit cu putin ulei de masline
- am presarat niste praf de usturoi, un pic de oregano si niste boia dulce
- am bagat tava in cuptor
- am lasat cca 15-20 de minute, sa se usuce bine si sa devina crocante

Poza cu ce-a iesit...maine, ca am facut doar una cu telefonul, si am uitat cablul de transfer acasa :-D

LE: Iaca si poza:

Niciun comentariu: