slapii din farfurie

Cred ca sunt cativa ani buni de cand nu mai mancam crenvursti si parizer. De parizer ne-am lasat din cauza gustului infect. Crenvurstii ne-au mai pacalit, si am mai consumat. Ba "afumati", ba "de pui". Pana la un moment cand, fara sa ne zica cineva ceva neaparat, am zis stop. In chestiile astea cine stie ce intra!

Azi, din link in link, am gasit asta. De aici provine citatul de mai jos:
Un mare producător de mezeluri din județul Alba, face importuri masive de hărtie igienică din Ungaria. De ce? Răspunsul e simplu…hârtia igienică e mult mai ieftină decât celuloza alimentară. Această metodă este folosită la scară largă in România, însă crenvurștii pe lângă hârtie igienică mai conțin și altceva…
Crenvurştii conţin în cea mai mare parte tocătură de oase, tendoane, pieliţe, grăsime, tot ce mai rămâne din carcasa de pasare după ce se ia carnea. Sunt plini de bacterii ce ne pot îmbolnăvi: salmonella, răspunzătoare de toxiinfecţiile alimentare şi campilobacter, o bacterie care favorizează cancerul de stomac[...]
Am auzit la un post de radio, n-as putea sa spun care, ca e ceva vreme de-atunci, pe cineva zicand ceva de genul "Bai, in crenvursti si in parizer poate fi orice. Pai ganditi-va ce malaxoare au aia acolo, arunca si un sac de slapi si nu-ti dai seama..."

Chiar ma gandeam acum la faza urmatoare: omul care creste un porc il taie la un moment dat si face diverse chestii din carnea lui - afuma, face caltabos, toba, sangerete, carnati, etc. Cand mananca din preparate, poate zice, cu oarecare tristete in glas "saracu Ghita, parca mai ieri era godac si l-am luat din iarmaroc..."

Dar consumatorul de parizer sau crenvursti? Ce sa zica? Poate "Bag p***, asta-i o catarama de slap chinezesc de la Dragonul Rosu!" sau "Mama lor, iar au bagat crocsi albastri in compozitie!"

Un comentariu:

PIC spunea...

Pe vremuri citeam Urzică mai aproape Academia Catavencu acum Blogu, Este OK