God save the queen!

Astia de la Digi cica nu mai au echipamente (decodoare, antene, LNB-uri) de prin octombrie 2011. Cel putin asa mi-a zis nenea care m-a sunat dupa cel de-al treilea email trimis pe adresa redactiei alora de la Erdeesh. Bun, zic, pai si ce faceti cu aia de vor sa incheie contract? Pai nimic, le dam cu flit, cum facem acum cu dvs.

Mkay... deci cum rezolvam problema? Ca niscaiva televiziune ar fi poftit si guritele noastre. Hai sa luam o antena de camera. Si da-i si cauta pe net, vezi ce magazin are, cat costa (bugetul maxim  pe care ne puteam indura sa il spargem era cca 100 de roni). Si-am gasit o antena Philips care isi face treaba chiar binisor. Adica prindem cu ea, de la nivelul parchetului, ProTV, TVR 1si 2, TVR Iasi, un canal de la fratii de peste Prut, un canal de la rusi, unul care imi arata ce se intampla pe la alte televiziuni si inca 2 doar cu purici.

Si cum stateam noi zilele astea uitandu-ne la JO 2012, cand evoluau fetele noastre la gimnastica, ce ne aud noua urechile, din gura venerabilului (si stimabilului, dealtfel) Cristian Topescu?
[...]Catalina Ponor, cunoscuta si ca regina barnei[...]
A fost un moment de priviri schimbate intre mine si sotioara, cu niste WTF-uri subantelese, unele chiar pronuntate. Pai, stai olecuta, asta nu era Alina Plugaru?!




















Sursa foto: New York Daily News

2 comentarii:

Roxana spunea...

Eu am renunţat la televizor. Totuşi este mare nevoie de el pentru poluarea fonică şi ca să se pună soţul meu la curent şi să doarmă pe toate ştirile :)) Dar eu stau pe net, mă uit la ştirile scrise, văd ce filme îmi doresc şi scriu. Cât despre comentariu - regina bârnei este Cătălina Ponor, regina barei o fi Alina Plugaru :)

Euro spunea...

nici noi nu ne-am fi chinuit cu TV-ul, dar a trebuit sa-i lasam pe socri la noi cat am fost in concediu, si ca sa nu se plictiseasca de tot...