azi fraternizam cu chinezu'

Noi (eu si sotioara, adica) suntem fani ai restaurantului chinezesc Casa Dragon, de pe Sf. Lazar. Mergem acolo de cate ori avem ocazia. Cred ca acum vreo luna cand am fost acolo am observat ca oamenii incerca sa-si castige clientela si printr-o metoda oarecum mai low-cost, adica prin oferirea unui meniu la un pret fix. In fiecare zi e altul. Meniul, nu pretul.

Asa ca azi o sa facem un test, sa vedem ce-i cu meniurile astea. Am sunat la ei (numarul de telefon e 0232/262037), am intrebat daca mai e valabil si ce au azi, mi s-a raspuns foarte politicos si mi s-a recitat meniul (costa 12 RON acum, fata de 10 cat era cand am aflat noi de el). Am intrebat si daca pot sa fac comanda inainte, ca atunci cand ajung sa nu fie nevoie sa astept, si mi s-a raspuns pozitiv. Deci...thumbs up. O sa ma duc si prin Auchan sa iau 2 sticle de Tsingtao, sa fie meniul complet.

Niciun comentariu: