poate ca de data asta...

Pe strada unde se afla cladirea in care prestez eu munca de corporatist (strada pe care a locuit pana si Iron Man la un moment dat) se gaseste o cladire ceva mai mica, la parterul careia s-au desfasurat, de-a lungul timpului (mai precis, de cand ne-am mutat in zona), mai multe tipuri de afaceri.

Prima data, cand am ajuns noi pe-aici, era un magazin de piese auto. M-am bucurat atunci, a picat la fix, ca mi se arsesera niste beculete la Golan si am avut de unde sa cumpar.

Apoi, magazinul asta a inchis portile si in locul lui au venit unii care au vrut sa vanda haine SH. Mult n-au stat.

Dupa ei, cineva a folosit spatiul ca magazin alimentar. Era bun si asta, mi-am incarcat telefonul la ei (pana am descoperit ca e mult mai comod sa o fac online) si mi-am luat un aparat de ras intr-o dimineata, ca nu reusisem sa ma barbieresc acasa si am facut-o la birou. Nu in birou, ci la baie. La serviciu.

Dupa ce au dat si astia ortul popii, spatiul a ramas ceva vreme nefolosit. Ieri am vazut ca au locatari noi. O cofetarie. Cu, zic ei, laborator propriu. Nu stiu ce sa zic, nu m-as hazarda sa cumpar de la ei niscaiva cofeturi, dar, cine stie? poate de data asta o fi cu mai mult noroc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu m-as risca sincer!!!! Una cu frisca si chestii si una cu cioco si o savarina, toate doar pt mine :-D

Euro spunea...

mno, e riscul tau :-)