meme corporatist

Ora 13:09. Ies dintr-un meeting neprogramat, la care am fost convocat imediat ce am iesit din altul. Ma abat pe la comp sa vad daca am primit vreun mail interesant important intre timp. Nimic. Doar ceva de la HR, de care s-a ocupat una dintre fetele din echipa, ca cica era oarecum urgent. Bun, deci pot sa ma duc la parter, la cantina, sa-mi iau ceva de mancare.

Pe scari, in timp ce cobor, imi pun un reminder sa nu uit sa iau din frigider mozarella pe care am cumparat-o pentru bebelina acum 2 zile si pe care, evident, am uitat-o acolo, si somonul cumparat azi dimineata.

Ajung la parter, ma strecor printre cei care asteapta liftul (da, cobor si urc cele 6 etaje pe scari, ce va mirati asa?), si ajung in dreptul cantinei. Instinctiv, ma uit sa vad cat de mare e coada la haleala.

Si atunci IL vad. La costum, cu parul pieptanat spre spate, geluit (sau poate nespalat), aplecat deasupra caserolei. Sta la masa, bobineaza de zor. In dreapta - 3-4 scaune goale. In stanga, la fel. In spate, o masa ocupata pe jumatate. Jumatatea dinspre geam. Cea dinspre EL avand scaunele goale. In timp ce intram pe usa cantinei, m-a strafulgerat epifania:













Meniul de azi: piure + pulpa de pui la cuptor + salata de varza. Sa-mi fie de bine!

PS: Am in minte melodia de azi dimineata, de cand am lasat bebelina in Alexandru, la bunici:
Fie soare, fie ceata
Boboceii mei de rata
Toata ziua stau pe lac
Si se scalda - mac, mac, mac!

Niciun comentariu: