nu mi-e lene

Pur si simplu n-am avut timp de scris. Asadar, pe scurt, cam ce s-a mai intamplat in ultima vreme cu mine/noi:

- Bebelina vorbeste din ce in ce mai mult si mai multe. Ultima perla la care ne-am tavalit de ras a fost "o apecherit Nati ochili" (in traducere, pentru neinitiati, "a acoperit Nati ochii"). A, si cand gateste impreuna cu mami zice ca "amecata" (amesteca). A descoperit de curand ca ii place primul film din seria Shrek, mai exact cantecelul de la chioscul de informatii din Duloc, si faza cand canta Fiona si explodeaza pasarea aia. Dupa asta fredoneaza prin casa "duloc, duloc" :-)


- Am fost toti 3 duminica trecuta, pe 22, la Muf Puf, la aniversarea zilei de nastere a unei fetite. Cine stie unde a fost No. 8 Cafe, gaseste usor locatia. In loc de cafenea e locul asta de joaca pentru copii. Cine nu stie de No. 8, are ca reper muzeul de istorie naturala. Pe straduta care e imediat dupa muzeu, mai mergi cca 100 de metri. Bebelina s-a simtit foarte bine, s-a dat pe tobogan de vreun milion de ori si s-a jucat cam cu toate jucariile de pe-acolo. La 10 RON ora, cred ca o sa mai mergem pe-acolo.

- Am reusit si noi sa vedem toate cele 4 sezoane existente din Game of Thrones. Ne-a cam prins. Asteptam cu interes sezonul 5 :-)

- Speram sa vina primavara cat mai repede, pentru ca avem planuri mari de iesiri in aer liber, gen zoo si telegondola la Piatra Neamt, rezervatia de zimbri de la Vanatori Neamt, unul sau 2 traseee la Durau (Fantanele si / sau Duruitoarea), etc. Vrem sa o obisnuim pe bebelina cu urcusul pe munte si sa ne facem un obicei din asta.

- Astept si eu vremea buna, pentru lucrari agricole. Anul asta chiar vreau sa am iarba in curte, asa ca voi purcede cat de curand la pregatirea terenului si, ulterior, la semanat seminte de iarba. Am curatat trandafirii si luleaua turcului, tufele de forsythia si coronita miresei, un liliac si boule-de-neige-ul. Astept sa-mi vine cineva de la Sarca sa-mi curate si copacii, si pe tata sa-mi aranjeze via.

- Am de slefuit lemnaria de la terasa, aia montata anul trecut, si apoi de dat cel putin 2 straturi de bait pe ea. Mai am de vopsit si gardul, dar asta probabil o sa fie prin vara. Vedem.

- Anul asta, teoretic, se lasa cu constructie de magazie. Can't wait! :-)

- In curand trebuie sa fac ITP-ul la Golan. Sper sa fie bine.

- Saptamana viitoare trebuie sa imi pun semintele la incoltit. Legume, flori...ce-o mai fi, dar mai putine decat in anii trecuti.

Hai cu primavara!

Niciun comentariu: