pe scurt

In Cluj exista niste placinte bune-bune de tot, la Casa Tarancutei.

Noi le-am gasit in magazinul de pe strada Motilor, la nr. 35, dar am inteles de la proprietar (care vine devreme de tot acolo, astfel incat la ora 6, cand deschide, are deja placinte si alte alea de vanzare) ca mai are inca doua magazine raspandite prin Cluj. Preferata mea: placinta rustica (cu carne). Second best: aia cu varza.

In alta ordine de idei, concertul Pink Martini de la Cluj a fost extraordinar. Gustul amar a venit de la faptul ca, din cate am inteles, nu s-au vandut decat vreo 500 de bilete, motiv pentru care concertul s-a tinut la Casa de Cultura a Studentilor in loc de Sala Polivalenta, cum era programat initial. Multumiri celor de la Eventim ca mi-au trimis email sa ma anunte si am ajuns la noua locatie in timp util incat sa prind locuri bune. Oricum eram pregatit sa mor cu dreptatea in dinti, tinand cont ca aveam bilete premium, cu locuri bune, aproape de scena. Am inteles ca la Bucuresti a fost rupere, sala plina. Pe de alta parte, la Cluj, la sfarsitul concertului, cred ca am fost max 40 de persoane la autografe (noi ne-am bagat si la poze cu trupa, pentru ca de ce nu?) - apropos de asta, imediat ce s-a terminat spectacolulul, majoritatea celor din sala erau in stare sa rupa usile. Initial, am crezut ca o sa fie dezastru la autografe, dar dupa aia i-am vazut ca nu stiau cum sa iasa mai repede din cladire. Unde s-or fi grabit asa?

Si, in sfarsit, in capitala tarii vikingilor a fost super tare. Vreme buna, multe de vazut :-)





























Niciun comentariu: