road trip de primavara

Vreo 1000 de kilometri (asta dupa ce am primenit nitel Golanul, cu o planetara noua, bucse bara stabilizatoare si repartitor de franare). Totul s-a desfasurat in perioada 25-27 martie, plus un road trip mai mic, pana la Miclauseni, pe 24.











La pensiunea unde am stat la Rohia inca mai aveau ghiocei. Zona e superba, gazdele sunt de nota 10 cu plus. Horinca e geniala, am luat o sticluta si pentru acasa (20RON).

Pensiunea din Campia Turzii are si piscina. E faina, mancarea e buna. Daca ne-om mai nimeri prin zona (ceea ce intentionam), probabil ca tot acolo vom sta.

Monumentul de la Aiud e impresionant. Daca iti pasa catusi de putin de cei care au spus NU comunismului, mergi si-l vezi. Si citeste despre cei ce au murit (a se citi "au fost ucisi") in inchisoarea Aiud, dar si la Pitesti, Gherla sau prin lagarele de munca. Lor, si nu numai, le este inchinat acest monument.
















Incidente pe drum - zero. Din fericire (exceptand cainele pe care l-am ciocnit cu dreapta spoilerului prin padurea de la Strunga, pe drumul de intoarcere). Am prins si o bucatica de A3. Faina, cat a durat :-)

Zapada prin munti, in zona Bistritei si a Lacului Rosu. Peisaje asa faine n-am vazut nici de Craciun, cand am fost la Sinaia.

Avem o tara superba, cu peisaje minunate si cu locuri mai frumoase decat isi poate cineva inchipui. E de datoria noastra sa le aratam asta copiilor nostri.

Niciun comentariu: