Magia Baloanelor cu aer cald

Weekendul asta s-a desfasurat la Razboieni (in judetul Iasi) festivalul Magia Baloanelor. Noi am reusit sa ajungem ieri, duminica.

A fost fain, intr-un final. Ajunsi acolo pe la 5:30-5:45PM, am vazut doar o parapanta cu motor care dadea tarcoale locatiei. Nici urma de vreo nacela, de vreu balon, de vreun semn ca ar fi urmat o ascensiune, fie ea libera sau nu (cica "zbor captiv" se cheama ala cand balonul se inalta pana cand franghiile - cu o lungime de 15-20 de metri - sunt intinse la maxim si apoi coboara).

In fine, ne-am invartit pe-acolo, oarecum dezamagiti si de faptul ca batea cam tare vantul si ne asteptam sa nu vedem nimic. Erau niste unii cu ceva baloane cu heliu, pentru copii, ocazie cu care am scapat de povara a 19 RON din buzunar, contravaloarea unui balon "mic" cu Mickey Mouse, pentru bebelina.

Am facut ceva poze la parapanta, apoi, plictisiti si dupa o tentativa nereusita a bebelinei sa se dea pe toboganul gonflabil, am zis sa plecam, ca pierdem timpul degeaba. Asta se intampla in jurul orei 7PM. Si, cum mergeam noi asa agale spre iesire, ne-am pomenit fata in fata cu un Hyundai de-asta, care intra pe poarta pe care voiam sa iesim noi. Involuntar aproape, m-am uitat dupa el. Inauntru se vedea o nacela. Hopa! Stai asa ca s-ar putea sa avem noroc. Si am decis sa mai stam, sa vedem ce-o fi. Si il vedem cu o ia spre "pista", si cum i se mai alatura si alte masini care taraiau dupa ele niste remorcute din care, ulterior, au inceput sa se iveasca alte nacele si baloanele aferente. Am remarcat apoi ca se potolise si vantul, deci conditiile erau bune si promitatoare.

Si chiar n-am regretat ca am ramas. Iaca si ceva poze:




















Am fost survolati cu nerusinare de o drona.
















Nu, nu-i fac reclama.























Deci, cum se poate asa ceva? Atata flacara si n-aveau si ei un carnacior, un kebap ceva? O barabula-nfipta intr-un varf de bat?!

















Smurf photobombing FTW












Niciun comentariu: