viniluri

In copilarie, inainte de '89, ascultam viniluri (povesti si muzica) la asa ceva (apropos, se poate spune ca am avut si eu o Tesla, desi bunicul meu avea una mult inaintea mea, cu care cioplea si scotea cuie):














Dupa '89, au luat ai mei o combina audio, erau foarte populare pe-atunci. Pickup, radio si dublu casetofon. O nebunie, ce mai! N-au avut bani de un Sanyo, Sony sau Panasonic sau ce mai era atunci pe piata (Goldstar, cred, care ulterior a devenit LG), asa ca noi am avut un First. Ceva in genul asta (e un pic in ceata poza asta, dar din cate imi dau eu seama, pare sa fie ceea ce am avut noi):
















Prin 2014, cuprins de nostalgia copilariei, am achizitionat Philips-ul asta de pe Amazon Italia (a fost pretul cel mai bun, cca 150 de euro).




















Reda viniluri, citeste CD-uri si stick-uri USB, se poate conecta prin Bluetooth la telefon si are si radio. Chestii la care nici macar nu visam in copilarie, pentru ca nu stiam ca exista sau ca vor exista vreodata. La agregatul asta ascultam acum, impreuna cu bebelina, povestile care mi-au fermecat mie copilaria. Chiar saptamana trecut am ascultat Harap-Alb, Greuceanu, Praslea cel Voinic si merele de aur, Vrajitorul din Oz, si m-am amuzat impreuna cu ea la replicile lui Gerila, si m-am si emotionat un pic auzind voci ale unor actori care nu mai sunt de mult printre noi (Horia Caciulescu, Dumitru Furdui, Fory Etterle, Octavian Cotescu si multi altii).

Sure foto: Tesla, Philips

Niciun comentariu: