vin alegerile...iar


Iar trebuie sa dam cu stampila. Au trecut aproape 5 ani de cand umblam bezmetic prin Stockholm cautand ambasada Romaniei ca sa-mi exercit dreptul la vot, sa votez schimbarea, mai binele, progresul si inaltarea Romaniei pe cele mai inalte culmi ale...dracu' stie ce. Ziceam si eu ca marinaru' o sa fie carmaci bun, vorba aia, era capitan de vas, nu? Acum stau si ma gandeasc ca mai bine votam cu Bombonelu'. Sau ma duceam la o bere cu Marc, prietenul meu din Stockholm. Well, asa a fost sa fie.

Acum trebuie sa mergem iar la vot. Dar pe cine sa votez? Good question. Cu Base in nici un caz, mi-a iesit si pe nas si pe urechi votul pe care i l-am dat acum 5 ani. Buna treaba. Sunt mai putin de 4 zile ramase pana la alegeri, si eu inca nu sunt decis. Oricum, e clar ca nu vreau nici Vaccin, nici Berbecali, dom' doctor Oprescu e prea idealist si, mi se pare mie, prea putin ancorat in realitate, presedinte barbos si pletos nu vreau, unguru' nu prea are bulan tocmai pentru ca e ungur, si, hai sa fim seriosi, dar cati sustinatori isi inchipuie el ca are? Trecand de 2 ori prin Ungaria anul asta si vazand cum arata tarisoara lor, sincer, as fi tentat sa ii dau un vot, dar stiu sigur ca va fi inutil, nu are sanse saracu'. O sa-l voteze Harghita si Covasna, poate cativa de prin Oradea si Baia Mare, si cam atat. De ceilalti candidati nici nu mai pomenesc. Inexistenti din punct de vedere politic, necunoscuti pentru mine, deci, la fel, fara sanse de izbanda.

Ar mai ramane, asadar, Crin si Mircea. Si balanta e cam in echilibru, pentru mine, in cazul lor. Dar mai am 3 zile in care sa ma hotarasc, nu?

Niciun comentariu: