parerea mea

... e ca Prometheus este un film bun, pe care mi-as dori sa-l revad. Asa ca, atunci cand va aparea pe DVD, o sa-l achizitionez, fara doar si poate.

Ce-i drept, fiind obisnuit cu blood & gore-ul din seria Alien si din cele doua AvP, ma asteptam ca si filmul asta sa fie cam la fel. Ei bine, desi intr-o prima faza am fost nitel dezamagit ca exploratorii aia nu au fost hacuiti ca in celelalte filme de care ziceam, mi-am dat seama apoi ca noul film, care completeaza intr-o oarecare masura seria, e ceva mai profund. Sincer, la sfarsitul filmului te simti ca si cum ai fi citit o carte SF. Horror-ul, foarte grafic in Aliens, de pilda, e mai mult sugerat, mai ascuns in Prometheus. Nu prea avem monstri aici, si in orice caz nu vezi xenomorfii cu ne-am obisnuit in celelalte filme.

Ce mi-a placut: suspans pe toata linia, ai impresia ca mereu o sa apara ceva de dupa colt
Ce nu (prea) mi-a placut: androidul David, mai exact o parte din replicile lui. Mi s-a parut cam fals pe alocuri. Desi are si el acel mean streak, Ash, din primul Alien (1979) mi se pare mai veridic.

Sper ca o sa apara si o continuare, un Prometheus 2, ceva, pentru ca, zic eu, in continuare a ramas un spatiu gol intre actiunea acestui prequel si Alien. Tinand cont ca Prometheus si-a dat obstescul sfarsit pe LV-223, iar actiunea din Alien si Aliens se desfasoara pe LV-426, sunt curios, ca si multi altii, sunt sigur, ce s-a intamplat acolo si, pana la urma, care-i faza cu space jockey-ul.

Niciun comentariu: