sunt un vicios

Unii beau bere. Multa. Cu halba, cu sticla, cu paharul, de care-o fi, o marca anume, numai daneza, ori germana, ori belgiana. Altii fumeaza. Iarba, iarba dracului (tutun, adica), frunze de gutui, talpi de slapi, Plai-Plugarul, whatever. Mai sunt altii care beau vin. Ca si la bere, unii beau ce-apuca, bun, rau, indiferent de calitate (astia se cheama otetari). Altii beau doar vin frantuzesc, altii numai vin alb, sau numai vin rosu. Unii sunt impatimiti ai tuningului auto. Altii, daca solunarul arata sanse fenomenale la pescuit si ei nu se duc pe balta, le vine dor de sinucidere.

Eu sunt un impatimit al filmelor. Colectia noastra de DVD-uri creste vazand cu ochii. Animatie, actiune, romantice, SF, romanesti...cam de toate. Cumpar de pe diverse site-uri (dar doua dintre ele sunt preferatele mele pana acum, pentru ca au o oferta destul de mare) dar vanez si promotiile de la diverse publicatii si de prin magazine. Asa m-am procopsit cu destul de multe filme bune la preturi de 3-8 ori mai mici decat intr-un magazin de profil. Dar intrucat ofertele astea-s oarecum limitate si nu gasesc intotdeauna ce-as vrea, traiasca shoppingul online.

Stateam si ma gandeam ca, daca as castiga vreodata premiul cel mare la loto (asta in eventualitatea ca as mai si juca), pe langa multele tampenii pe care mi le-as cumpara si pe langa excursiile pe care le-as face impreuna cu sotioara (evident ca si-ar cumpara si ea tot ce-i pofteste inima), o parte bunisoara din bani s-ar duce pe filme pe DVD. Asta e sigur. Nu cred ca as trece pe BluRay. Sunt ridicol de scumpe, iar oferta nu e nici pe departe la fel de mare ca la DVD-uri. Dar as trece de la PS2 la PS3 (care, by the way, stie sa citeasca BluRay-uri).

2 comentarii:

bibliodevafiliala3 spunea...

Suma viciilor este o constantă :) Am şi eu acest viciu. Iar mama, înainte de apariţia filmelor pe DVD-uri, avea pasiunea cumpărării de cărţi. Mie îmi plac amândouă :)

Euro spunea...

da, corect, cunoastem. datorita pasiunii ei avem si noi in biblioteca familiei cateva titluri care "pe vremea aia" nu prea se gaseau pe la noi. lucru pentru care ii multumim :-)