weekend la cratita - runda 3

Reteta asta, pentru care ii multumesc lui Adi Hadean, trebuia sa o fac sambata. Dar, tinand cont ca sambata am fost la o sfintire de casa, unde s-a dat si mancare, nu numai aghiazma pe participanti, am amanat pentru duminica.

Eu am folosit o bucata de pulpa de curcan, ca daca tot era in congelator, am zis ca mai bine o folosesc decat sa se fosilizeze acolo.

Am inceput prin a taia niste praz (daca tot mi-l adusese padre si era frumos si verde...)...










...pe care l-am pus la calit impreuna cu o lingura de ulei de masline si cu niste usturoi zdrobit...










...cat se inmuia prazul, m-am ocupat de carne (dezosat, taiat bucatele, tocat la robot)...










...si de plantele aromatice (salvie, rozmarin, busuioc, maghiran)...










...am pus si carnea tocata peste praz si am amestecat pana si-a schimbat culoarea...










...dupa care am pus suc de rosii, nitica apa calda si un pic de vin alb...










...am lasat vreo 2 minute sa forfoteasca, dupa care am pus verdeturile, sare, piper si un pic de boia dulce...










...dupa vreo 35 de minute la foc mic arata cam asa...










...cu sosul rezultat am purces sa umplu tubuletele de cannelloni...










...pe care le-am sezat, frumos, intr-o tava de cozonac de-a sotioarei...














...am mai pus niste smantana...














...pana am terminat sosul. Din pacate nu a ajuns si pentru ultimele 4 tubulete, asa ca mi-a iesit un fel de prag in tava...














...am dat tava la cuptor pentru 15 minute, dupa care am scos-o si am pus parmezan (vreo 2-3 maini, de obicei sunt generos cand vine vorba de parmezan). Cu parmezan cu tot a mai stat inca 10 minute, iar cand am scos din nou tava arata asa...














...am pus in farfurii si ne-am apucat de mancat.














Evident, a urmat si un refill, tubuletele astea sunt cam mici...

Niciun comentariu: