la ei vs. la noi

Cu niste ani in urma eram in Suedia. Era o zi ploioasa, mersesem cu seful meu de atunci in vizita la niste omuleti. La un moment dat, plictisit (printre altele si din cauza ca ei discutau afaceri in suedeza), am iesit sa explorez imprejurimile. Pe langa casa omului trecea un drum pietruit, pe care existau balti mai mari si mai mici. Ma plimbam agale, cascam gura in stanga si-n dreapta, fara o tinta anume. Ei, pe drumul respectiv a trecut o masina, care a nimerit o groapa. Din care groapa au sarit niste stropi pe mine. Nu multi, dar au sarit. Si eu am sarit intr-o parte, instinctiv. Am vazut ca se opreste masina, se da jos soferita (sic!) si ma intreaba, in suedeza, evident, daca sunt bine. I-am zis ca da, nu-i mare scofala. Si-a cerut scuze, a urcat si a plecat.

Azi dimineata, eram in trafic, in Tudor. Rulam incet catre semaforul din fata caminului T17, aveam un autobuz in fata care se pregatea sa intre in statie. Geamul intredeschis, niste Schiller in boxe. Pe linia de tramvai, plina de apa, trece in tromba o masina. Tromba de apa care intra, intr-o cantitate suficienta, prin geamul meu deschis, si mi se opreste pe camasa si pe pantaloni. Trag niste injuraturi si ma iau dupa nesimtit, nu ca sa-l fac albie de porci, nici sa incep o bataie, ci doar ca sa-i bat obrazul. Am urmarit masina pana la spitalul de copii, vazand, cu ocazia asta, ca era o soferita (sic!). Intra in parcare, eu dupa ea. Parcheaza undeva mai departe, parchez si eu, o vad ca se precipita sa intre la adapost, in spital, eu dupa ea, ca un stalker. Abia pe scarile spre etajul 1 am reusit sa o prind din urma, si i-am zis: "V-am urmarit doar ca sa va atrag atentia ca ati trecut prin balta aia din Tudor si m-ati facut fleasca, in conditiile in care eu ma duc acum la birou." Ea: "Unde erati?" Eu: "In Tudor". Ea: "Pe strada?" Eu: "Nu, in masina..." Ea: "Deci nu erati in caruta". Si se intoarce sa plece. Am reusit doar sa-i mai arunc un "Va rog ca pe viitor sa fiti mai atenta in trafic, nu nesimtita!" Si asta a fost tot.

Da, stiu, sunt un zmeu. Da' mi-a stricat dimineata...

PS: Daca o stie careva pe duduia care conduce un Opel Mokka alb cu numarul de mai jos, rog sa i se transmita din partea mea numai "ganduri bune". Plus MUMU.

Niciun comentariu: