niste scurte

Sushi Ya din Palas Mall Iasi: decent, sushi aproape la fel de bun ca ala pe care l-am mancat in Stockholm in 2004 sau in Paris in 2009. Recomand.

***
Apropos de neica nimeni ala de-l dau toate televiziunile si ziarele acum si rade netul de el ca se spala cu lire pe cap si in alte zone nementionabile: eu cred ca omul e de laudat, nu cred ca e de ici de colo sa te speli cu bancnote de-alea noi. Presupun ca-s foarte scortoase, zgarie si nu-s prea prietenoase cu pielea sensibila din mai-sus-amintitele zone nementionabile. Sa-i cantam, asadar, "vrednic este!"
***
Amuzant ca, in decembrie, in prag de sarbatori, multi romani au fost luati prin surprindere de iarna, mai ales prin zone montane.
***
Daca tot imi da cooperativa reducere 20% la abonamentul de fitness la o sala agreata, poate fac si eu uz de asta. Ma cam resimt dupa sarba(u)tori... Declar razboi zaharului (sub orice forma) din dieta proprie si personala!
***
Are you fucking kidding me???
***
Am ratat Hobbit-ul 3 din data de 19 decembrie, cand aveam rezervare, din motive de nealiniere a planetelor, asa ca astept cu interes aparitia pe DVD. Sau poate ajung saptamana viitoare. Dar DVD-ul tot il iau cand apare :-)
***
Masha & the Bear merge foarte bine si la adulti, nu numai la copii. Am vazut cateva episoade la care am ras copios. Recomand.
***
Pretul asta mic la benzina ma ingrijoreaza. Pluteste o mega-scumpire in aer...

Niciun comentariu: