weekend

A inceput de joi, cand am mers la Jurassic World.

Multi dinti, efecte speciale misto, faze amuzante (Chris Pratt mi se pare un actor cu mult potential) - mai ales faptul ca d-ra Claire fuge tot filmul (teoretic, cel putin) pe tocurile alea. Pe de alta parte, ce sa faca? "Stai, bai balaurule, sa-mi iau niste teneși?"

Vineri a fost zi out-of-office, ca am fost la un team building la Hamak. Draguta locatia, fain team building-ul.

Sambata si duminica au fost zile de father-daughter bonding, intrucat sotioara a avut ceva mai mult de lucru si si-a luat serviciul acasa.

Sambata am mers impreuna la cumparaturi in Selgros si in piata, dupa care ne-am oprit in Copou, unde am hranit porumbeii cu niste arpacas cumparat de la o alimentara din apropiere si am alergat pe toate aleile. Dupa asta am mers in parculetul de joaca din Tatarasi, ala care-i la o aruncatura de bat de Tudor Center. O faza draguta: la un moment dat a stranutat de vreo doua ori. A doua oara si-a adus aminte si a pus mana la gurita. O mamica de pe-acolo a vazut-o si cred ca a avut un moment de "WOW", ca i-a soptit sotului "Ai vazut? A pus mana la gura..." Proud father moment :-)

Dupa ce s-a saturat de dat pe toate toboganele de-acolo, a vrut inghetata. "Ce fel?", o intreb. "Roz", zice ea. Bun, hai ca stiu ce si de unde. Am vrut sa urcam in masina si sa mergem, dar ea a insistat sa mergem pe jos. Bine, eu pe jos si ea cocotata sus pe umerii mei. Nu ca nu mi-ar face placere sa o duc asa :-) Am mers pana la chioscul pe care il mai vizitez si eu cand sunt la birou si am luat o inghetata de zmeura, pe care am impartit-o ca doi buni prieteni.

Dupa asta, am urcat in masina ca sa mergem acasa. In 2-3 minute adormise deja.

Duminica am mers intai in Carrefour, ca sa luam mancare pentru porumbei, ca sambata fuseseram oarecum nepregatiti. Si, pe langa cele doua kile de arpacas, am mai luat si creta, si plastilina, si o treaba de-aia de facut baloane de sapun. Eram inarmati pana in dinti pentru joaca.

Ajunsi in Copou, am prins a hrani pasaretul. A fost o activitate care a incantat-o la culme, mai ales dupa ce a prins curaj sa lase porumbeii sa-i ciuguleasca din palma. Cand a avut ocazia, i-a si mangaiat, pentru ca, citez "sunt dragalasi". Atat de incantata si de vesela n-am vazut-o de multe ori pana acum. Dupa ce am terminat arpacasul a vrut creta. A mai gasit si un baietel pe-acolo si au desenat impreuna, s-au jucat cu mingea si au alergat.

In timp ce se jucau, am avut eu parte de un moment de "WOW". Bebelina a anuntat la un moment dat ca a gasit ceva gâză si a omorat-o. Replica baietelului a fost "De ce ai omorât-o? Gâzele nu ne fac nimic." Nice!

A urmat o plimbare lunga prin parc, tot cu ea pe umeri, la inaltime, sa vada lumea mai bine, timp in care a rontait vreo 5 biscuiti si vreo 7 corcoduse verzi, "arestate" dintr-un copac de pe marginea unei alei. Dupa asta, am hotarat ca mergem undeva sa culegem sanzaiene pentru mami, dar, din nou, la cateva minute dupa ce ne-am pus in miscare am bagat de seama ca a adormit, asa ca am mers direct acasa.

Intamplator, am aflat ieri ca era Father's Day. Ce sa zic...am sarbatorit-o foarte frumos, impreuna cu fetita mea scumpa :-)
























In ultima poza e elefantul desenat de ea, in caz ca nu se prinde cineva de la inceput :-)

Niciun comentariu: