nu ma laud, vreau doar sa se stie

Anul trecut, pe 6 ianuarie, calcam pragul salii de fitness, dupa o pauza considerabila (3 ani, parca). Astazi se implineste fix un an de la momentul ala. Un an in care am mers la sala de 3 ori pe saptamana. Initial am mers pe combinatiile piept+triceps, spate+biceps si picioare+umeri, asezonate cu diverse exercitii pentru abdomen, gat si trapezi. Acum am abordat varianta 1 zi pentru brate (biceps+triceps), 1 zi pentru spate+picioare si 1 zi pentru piept+umeri (inclusiv asezonarile mentionate mai sus).

Dupa un an...ce sa zic, nu-s un Jay Cutler, un Calum Von Moger sau un Kai Greene, dar in mod clar sunt mai bine decat anul trecut pe vremea asta. Si intentionez sa o tin tot asa :-)

La multi ani tuturor!

PS: Primul rasarit de soare din 2017














PPS: Inspirati de reteta asta, am gatit minunatia asta de Revelion, folosind pulpe de pui (de Craciun am facut varianta cu muschi de porc)

Niciun comentariu: