stare de urgenta, ziua 8

Avem deja decedati. La ora la care postez asta, cifrele oficiale arata 3. Aparent, cel de-al treilea ar fi un fost viceprimar din Piatra Neamt.





In alta ordine de idei, sambata am sapat un pic in gradina. Aia va fi zona agricola (cat se vede sapat, plus inca un pic, pana aproape de gard). N-am mai cultivat legume in zona aia de vreo 5-6 ani, si s-a cunoscut. S-a batatorit bine pamantul, am avut ceva de lucru acolo. Cand sapam, ma tot gandeam la melodia asta, numai ca in capul meu schimbasem versurile: "When the going gets tough/The tough start digging their gardens".
















Am pus la incoltit si cateva semincioare de rosii si ardei. Sper sa iasa si sa am ce face vara asta, ca de plecat in vacante...nici gand.

LE, ora 14:15. Intre timp au mai decedat 2 persoane, sunt 5 acum. Cifrele de mai jos sunt de la ora 13:08.











LLE: S-a actualizat numarul persoanelor decedate

Niciun comentariu: