1 mai muncitoresc

Dis-de-dimineata (@ 6AM, abia rasarise soarele) am udat copaceii si alte chestii plantate/semanate prin gradina, dupa care am continuat operatiunea (inceputa cu vreo 3 zile in urma) de dat stalpii de la terasa cu lac. Pe la 8 m-am declarat multumit. 95% din ce era de lacuit e lacuit acum. Restul de 5% a ramas pentru sambata. In principiu, cel putin. Sotioara rade de mine, zice ca am ajuns dependent de vaporii de la lacul ala, si n-am in gand decat "sa vopsesc, sa vopsesc!". Posibil, n-am contrazis-o.

Am dat cu lac, partial, si pergola de lemn primita cadou de la prieteni in martie, dupa care m-am echipat corespunzator (decent, adica) pentru mers in service cu Golanu'. Pe la 2 eram inapoi acasa. Unde, dupa ce m-am ejectat din blugi si camasa, m-am echipat din nou corespunzator activitatii de lacuire (mda, are dreptate...sunt paint-junkie), am bagat rapid in vena o bere din aia de-i zice in reclame ca e probabil-cea-mai-buna-din-lume, ca sa-mi fac curaj, si am purces la finalizarea procesului de lacuire a pergolei. Terminat si asta. Continuat, pana la terminarea lacului din cutie, cu lacuirea portitei, pe interior. Mai mult de proba, sa vedem daca ne place nuanta. Si ne place. Acum stim cum o sa arate restul gardului.

Pe la 4:30PM am decis ca e cazul sa motaim nitel, ca doar e zi libera, ceea ce am si facut, pana pe la 6 si ceva. Cand ne-am trezit, am realizat ca ne cam urla foamea-n mate si ca e, totusi, 1 mai. Asa ca sotioara a ramas sa incropeasca o salata de rosii si castraveti, in timp ce eu m-am indreptat, hotarat, spre spatele casei, in scopul precis de a incinge gratarul si de a chinui niste mititei si 2 pulpe de pui.

Pe la 7 si ceva stateam si noi, muncitoreste, la masa, pe terasa amirosind vag a lac, savurand mititeii si salata, acompaniati, bineinteles, de alta bere probabil-cea-mai-buna-din-lume.

Yesterday was a good day :-)

Niciun comentariu: