la plesneala

Mi-a placut MIB 3. Entertaining.
***
Uichendu' alalalt votam primarele. Intrucat inca n-am bolentin de satean, o sa votez pentru primarul Iasului. Bun si-asa, tinand cont ca in oras e serviciul. Faza e ca in afara de Ciuho si de Nichita habar n-am cine mai candideaza...
***
Se plangeau unii pe la radio, vinerea trecuta, ca o sa ne rupa ploile pe toti sambata si duminica. A plouat de s-a rupt. Sambata a fost soare. Si acum cica am fi sub cod galben de ploi si vijulii. Right! Pana nu vad balti pe strada nu cred nimic.
***
Cica se deschide Palas-ul, in sfarsit! Cu parcare subterana, cu moluri si cinematografe, cu magazine si spatii de birouri, cu baruri si pub-uri... Ce de rasini o sa fie pe-acolo...
***
Concertul lui Gheorghe Zamfir, care trebuia sa aiba loc pe 4 iunie, a fost anulat. Din cauza ca nu s-au vandut suficiente bilete. Nu-i asa ca-i dragut? La concertele cu manelisti si la spectacolele lui DOD n-ai unde arunca un varf de ac, dar la omul asta, care inspira aer si expira cultura, nu s-au ingramadit oamenii. Bine stam!
***
Unde naiba gasesc si eu un DVD cu Al cincilea element? Caut de ceva vreme si nu gasesc pe niciun site dintre cele de pe care am mai cumparat... Cred ca singura solutie ramane Amazon-ul.
***
A pierdut Bute titlul. Pacat, dar asta e. Sper sa isi revina si sa mearga mai departe. Asta fac castigatorii.
***
Cainii latra, caravana trece. Si inca una: nu mor caii cand vor cainii.
***
Ma bucura sa aud ca se promoveaza si in urbea noastra mersul pe bicicleta, si in Romania in general. Dar daca am mai avea si pe unde sa mergem cu biclele... Pista de biciclete din Iasi e o gluma proasta facuta cu bani multi.
***
Merele Golden care se gasesc in Lidl sunt cele mai bune dintre toate de soiul asta dintre toate supermarket-urile si hipermarket-urile pe care le-am vizitat pana acum. Si se gasesc tot timpul, ceea ce e un atu. Asta e parerea mea, subiectiva, evident.
***
Luni, pe 4, e liber (a doua zi de Rusalii). Daca tine vremea (adica nu ploua), cred ca trag un gratar. De pui. Si ceva mici, evident, ca gratarul fara mici e ca ginul fara apa tonica. Daca ploua...gatim in casa.

2 comentarii:

Gabi Rotaru spunea...

Daca aflu ca l-ai votat pe pacalici, ma supar pe tine.
***
Tocmai ce-am pus rosiile, de vijulii aveam nevoie?
***
Am fost in parcarea supt-terana. suge!
***
Cine-i DOD? Zamfir e ala cu naiul?
***
Am vazut filmul. Acum astept partea a doua, sunt curios care e al saselea.
***
Zice Bute ca vrea revansa. Si noi de la el, mai ales dupa laudele din presa.
***
Caine pana la moarte! Hai Steaua!
***
Pe Bahlui ar fi o pista bunisoara...
***
Chiar o sa incerc, you golden boy, you!
***
Hai cu sarbatorile religioase. muncim prea mult. Pariu ca nu stii care-i faza cu Rusaliile? Nimeni nu stie...

Euro spunea...

sincer, cred ca pe oricine as vota, tot eu o sa cad de pacalici...
***
vantul bate, rosia rezista. cred ca si Rosia Montana, dar asta-i alta poveste
***
n-am fost. e chiara sa nasoala?
***
Doru Octavian Dumitru, caruia-i fata mintea, din cand in cand, si pe la Iasi. da, Zamfir e ala cu naiul, care traieste prin iu-es-ei acum
***
si eu am vazut filmul, dar as vrea sa am DVD-ul original. oricu, buna faza cu al saselea :-D
***
hai Bute!
***
la steaua care-a rasarit/e-o cale-atat de lunga...
***
eu prin pista de biciclete inteleg o chestie separata de partea pietonala. si, daca nu ma insel, cam asa ar trebui sa fie. ce e pe Splai e trotuarul refacut cu pavele si cu o dunga trasata pe mijoc. deci tot trotuar, dar pictat
***
bon appetit!
***
chiar nu stiu. stiu ca pica in a 8-a duminica dupa Pasti, dar cam atat. o sa caut pe net sa vad ce si cum