Wow, Steaua-Molde 2-0 la pauza

Am terminat de vazut ultimul episod din sezonul 3 din Seinfeld, asa ca am mutat pe ProTV. Stiam ca e meci. Care nu ma interesa pe persoana fizica care este. Da' am zis sa mearga ceva pe fundal cat verific blogroll-ul. Sonorul e dat la 2, sa nu fie multa galagie. Sotioara a adormit langa mine, motanul s-a culcusit si el langa ea si trage la aghioase.

Cred ca citeam blogul lui zoso cand am auzit ceva scandal la tv. Daduse Steaua gol. Bun, zic. Ma apuc de citit la Cabral, iar galagie la tv. 2-0 pentru Steaua, in minutul 32 si niste secunde, parca. L-am vazut pe Gigi dansand in tribuna, cu o fata de oier caruia i-a fatat oaia fruntasa. Parea vesel.

Astia din Norvegia trag niste avioane. Peste poarta. Unul de la ei, mai tuciuriu asa, trage o flegma nord-europeana pe gazonul nostru est-european. Probabil pe post de capcana pentru aia de la Steaua.

S-a terminat prima repriza. Ma duc sa fac dus si sa bag cornu-n perna. Ca de obicei, fotbalul ma lasa mai rece decat o felie de pizza ramasa pe blatul de bucatarie din seara anterioara. Oricum, 2-0 deja, din prima repriza, nu-i rau. Sincer, nu stiam ca stelistii mai pot sa faca asta.

Niciun comentariu: