vine, vine priiiiiiiimavaraaaaa - dubla 2

Planul pentru sambata era altul. De fapt, nu era deloc. Cred ca aveam de gand sa dorm si sa ma bucur de companie placuta (aka sotioara), asta dupa o saptamana de trezit la ore la care pana si un cocos care se respecta inca mai doarme.

Dar n-a fost sa fie asa. La 7:10 eram treaz, la 8 si ceva iesisem din casa. Afara era primavara, era soare, caldut, liniste, iar eu aveam chef de munca.

Asa ca m-am pus pe sapat in curte. Si am avut ceva spor, pentru unul ca mine, care toata ziua sta in spatele unui monitor. Bucata pe care am reusit sa o harletesc are vreo 30 si ceva de metri patrati. Eu zic ca nu-i rau.

Iaca-ma in iegzercitiu' fonctiunii (pozat de sotioara, care statea pe balcon cu motanul):

Pe langa asta, am mai plantat si un copacel, un migdal. Sper sa nu ma fi pripit, sa se prinda, sa creasca mare si sa rodeasca frumos.

3 comentarii:

Motanul spunea...

Asteptam cu interes si restul de curte sapata!

Gabi Rotaru spunea...

Ai promis ca treci si pe la mine, am destul spatiu de sapat, cam 300mp...

Euro spunea...

@Motanul: va fi...
@Gabi: sigur, cu mare placere iti ofer consiliere si indrumare in ale sapatului