little helper tower - precizari (continuare)

O sa adaug inca ceva la precizarile de aici.

8. In cazul in care nu s-a inteles, tot ce inseamna bricolaj in cazul meu e un hobby. Un hobby se practica, prin definitie, in timpul liber. Hobby-ul acesta necesita lumina naturala cat mai multa si temperaturi pozitive, pentru ca tot ce tine de taiat, slefuit si asamblat fac exclusiv afara, din motive cat se poate de evidente (zgomot, mizerie, dezordine, etc.).
Vopsirea am facut-o in casa la ultimele 2 comenzi, dar a fost un compromis, luand in calcul si faptul ca eram racit bocna, deci sub nicio forma nu as fi putut/vrut sa stau afara. In conditii optime, si vopsirea o fac tot in aer liber.

Asadar, tinand cont ca la sfarsit de octombrie nu prea mai sunt indeplinite conditiile de mai sus, nu mai pot prelua comenzi.

Ca sa inteleaga toata lumea: cand ies de la birou deja se intuneca. Pana ajung acasa e bezna in toata regula. Deci ioc lumina naturala. Frig e, si nu-i deloc placut sa-ti inghete mana pe pendular sau pe slefuitor. Iar daca mai si ploua...nici nu mai zic. Multumesc, dar nu. Ar ramane, deci, doar sambata (desi am mai calcat pe bec, ca sa zic asa, si am asamblat vreo 2 sau 3 turnulete chiar si duminica, ca sa nu raman prea in urma cu termenul de predare). Dar sambata vreau sa o dedic familiei si treburilor casnice, pentru ca in timpul saptamanii...serviciu si acasa. Stim cu totii cum e, asa ca nu voi intra in detalii. Duminica deja iese din schema.

Nu vreau sa devin tipul asta. Prefer sa preiau si sa ma ocup de mai putine comenzi (daca sunt si cand sunt) decat sa imi fac ditamai coada de asteptare. Plus ca vreau ca hobby-ul asta sa imi ramana placut, nu sa-l privesc ca o corvoada. Am gasit la Tomata un citat simpatic, care cred ca se aplica in situatia de fata:
"orice pasiune pe care o faci pentru bani devine o meserie şi n-o mai faci cu plăcere"
Sanatate!

Niciun comentariu: