abia aștept

Abia aștept să vină primăvara! Am atâtea de făcut prin curte...

Dacă e vremea bună în weekendul ăsta, avem de gând sa bricolăm niște căsuțe pentru păsărele (vreo 2-3). Am o groază de capete de scănduri din perioada când făceam LHT-uri, și ne-am gândit să nu le lăsăm să stea degeaba.

Așa, ca planuri pentru anul ăsta, ar fi de betonat locul unde parcăm mașina, precum și de făcut o mică rampă în fața porții, împreună cu un mic trotuar pe lângă gard, de mutat niște plante (coronița miresei, forsiția, coacăzul negru, niște trandafiri, luleaua turcului, pâlcul de mărită-mă-mamă), de făcut niște sisteme de susținere pentru lulea și pentru tufele de caprifoi, de înlocuit sistemul de susținere al viei (acum e din lemn, vreau să pun niste metale), de răscolit, când o veni vremea, locurile unde acum avem zambile și narcise și sa separăm bulbii, după care să-i replantăm în toamnă în mai multe locuri. Mai avem și de semănat trifoi, ca să facem o zonă verde frumoasă.

Peste 3 săptămâni pun semințele la încolțit (ardei iuți, roșii și ce-o mai fi). Apropos de asta, vreau să-mi bricolez un schelet cu rafturi, pe care o să-l pun pe niște roți. Pe rafturile cu pricina vor sta tăvițele cu răsaduri, și voi avea avantajul că îl voi putea roti/deplasa după cum va fi nevoie, plus că n-o să mai ocup niciun pervaz.

În continuare, teoretic, vara asta o să fac o tentativă de bricolare a unui oblon din lemn, pentru o fereastră. În funcție de cum va ieși, voi continua și cu celelalte.

Timp și bani pentru materiale să am, că voință este :-)

Niciun comentariu: