banca reglabila

Noul meu proiect de bricolaj este o bancuta cu spatar reglabil, similara celei pe care o gasim in salile de fitness.

Sursa de inspiratie este asta. Evident ca nu o sa-mi iasa fix la fel, dar daca imi fac treaba cu ea, tot e bine.

Materialele folosite: 2 bucati de grinda de 10x10 pentru "talpi", 2 stalpisori de la o fosta scara interioara (au latura de cca 9 cm), care vor constitui picioarele si "coloana vertebrala" a bancutei, de care voi atasa partea fixa si elementele mobile, care imi vor permite sa ridic spatarul, 2 bucati de scandura de 2 cm grosime (si astea provin tot de la scara aia defuncta, am impresia ca au fost trepte), niste bucati de sipca de 3x5, suruburi, holz-suruburi, piulite, saibe, si, evident, vopsea.

Sambata am reusit sa fac mare parte din piesele componente. Sper ca in 2-3 saptamani, in functie de vreme si de timpul disponibil, sa o finalizez.

Niciun comentariu: