bringing back the old days

De multa vreme cochetam cu ideea achizitionarii unui pick-up. Mi-au zis ai mei ca batranul Tesla la care, in copilarie, am ascultat viniluri si eu si frate-meu, nu mai functioneaza. Combina First, care avea si un platan pentru viniluri, nu mai e de multa vreme printre noi. Asadar, am cautat un pick-up.

Am gasit ceva la Altex, dar pe site zicea ca poate fi adus la comanda. Am fost intr-un magazin si am vorbit cu cei de-acolo. "Stiti," mi-a zis un tip, "am avut o comanda pentru un televizor...a ajuns dupa 3 luni." "Bun," zic, "deci comand de pe Amazon."

Ceea ce am si facut. Ieri am plasat comanda. Im momentul asta, pachetul meu e undeva pe drum, prin Germania (cica la 9:21 ajunsese prin Nurnberg, asa imi zice UPS-ul). Teoretic...miercurea viitoare ajunge :-)

Abia astept. In ton cu alegerile, prima chestie care va rasuna in casa la noi va fi:
Cucurigu, boieri mari.
Dati punguta cu doi bani!
Asta e agregatu:

4 comentarii:

Anonim spunea...

Salut,

As dori sa stiu daca esti multumit de el.

Euro spunea...

@anonim: Da, pana acum sunt foarte multumit. Reda viniluri, CD-uri si mp3-uri de pe stick USB impecabil, prinde si radio, e usurel, sunetul e bun, puternic. Singura retinere pe care e o am e oarecum in perspectiva, pentru ca presupun ca la un moment dat va trebui sa inlocuiesc acul sau capul de redare cu totul, si sunt aproape sigur ca va fi ceva bataie de cap cu asta. Dar, pentru moment, ii dau nota 10 :-)

Anonim spunea...

Salut,

cum e pretul de la Amazon, cu tot cu livrare, fata de cele din Ro?

Merci!

Euro spunea...

Am dat 704 RON cu tot cu transport, in conditiile in care la Altex costa 700, si nu-l aveau pe stoc (am verificat acum, vad ca este) si nu aveau habar cand si daca va reveni pe stoc. Deci eu zic ca e bine :-)